Direktlänk till inlägg 7 november 2009

TÄND ALLA LJUS I MÖRKRET ÄVEN FÖR HEMLÖSA KATTER

Av elisa - 7 november 2009 16:52

Det går fint att tända lyktor o ljusslingor redan nu.Tände själv ljusslingor i kvistar o på balkongen så tidigt som i oktober.Inte behöver man i det fallet följa några som helst regler eller traditioner.Huvudsaken man själv  mår bra av det och själv tycker om det.

Det börjar bli kallt.Här jag bor har vi flera hemlösa katter.Det gör mig så ont!!Jag har tidigare tagit hand om 2 st som det gick fint med och vi var så lyckliga ihop trots att dom varit hemlösa länge.Nu kan jag inte ta in en hemlös katt eftersom jag har en katt, en hund och inte har möjlighet att ge den vård med mat,försäkring,ork och utrymme som vi  och den då skulle behöva ha.HUR KAN MAN GÅ TILL VÄGA?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elisa - 13 januari 2010 14:55

Herre gud vad dt är gott att leva........!Ida och jag har vandrat och tumlat runt påbrunnsvikensis idag.Man har igen plogat upp en väg från Ritorp ända in till stan(sthlm)den går i en cirkel så det finns massor med plats att skida  på och tumla runt ...

Av elisa - 12 januari 2010 20:06

Länge sedan jagsenast bloggade.Tiden har gått alldeles för fort!Lika fort som det med ett huj blev som mörkast och att vi nu redan befinner oss i mitten av januari och  igen går mot ljusare tider. Efter mörker kommer alltid ljuset och efter regn ko...

Av elisa - 8 december 2009 16:59

Nu har lilla Ida varit hemma i fyra hela dagar.Nu får hon ris,kokt fisk o några torrfodersknoppor fyra gånger dagligen.Hon har inte kräkts en enda gång och det trots att hon lyckats med konststycket att tränga sig in i badrummet i ett obevakat sekund...

Av elisa - 5 december 2009 12:46

Igår fick jag hämta min älskade Jack Russel hund Ida 1,9 mån från djursjukhuset.När jag fick meddelande om detta av den så rara och noggranna personalen så började jag hulka av både lycka ,glädje ,förtvivlan och all spänning som hade funnits inom mig...

Av elisa - 3 december 2009 20:18

Jag har idag åkt in till Solna C för att handla lite och skingra mina tankar och känslor som jag har över min sjuka hund som ligger inlagd.Jag vet att hon hade ont fortf på dagen.Hon är ju så liten och vi har varit och är såta vänner trots att hon ba...

Presentation


peace&love

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards