Alla inlägg den 10 november 2009

Av elisa - 10 november 2009 13:09

Hörde på nyheterna idag att det kommit in en ny laddning med svininfluensa vaccin men inte någonting för alla ägg allergiker som finns.Dom ska då ta Tamiflu.Jag är själv allergiker men känner oxå till ägg allergiker.Det finns så oerhört många allergiker o astmatiker i landet och så har det oxå funnits i många år.Tacka vet jag Röda fjäder insamlingar och galor på Tv som uppmärksammade oss allergiker och astmatiker.Äntligen skulle jag vilja påstå.Är vi igen en bortglömd grupp.I nyheterna sa en läkare att man inte har beställt det viktiga vaccinet för allergiker eftersom andra länder beställt det och att det då inget fanns att beställa till landet.Allergier kan iallafall inte ha varit och vara någonting okänt för sjukvårdsmyndigheterna och ansvariga?Redan på 50 talet konstaterades det att jag var allergisk.Redan då kände man väl till "överkänslighet"mot vissa ämnen och saker och ting.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


peace&love

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards